Merhabalar bende yazmak istedim genel olarak. Benim bebeğim de süt ürünleri alerjisi var. Şüphelendikten ve bi süre diyet denedikten sonra dktorumuz kakasında kan olunca o kakadan test yaptırdı calprotectin diye bir test ve değerimiz çok yüksek çıktı teşhis konuldu. Aşırı huzursuzluk, hırıltı, sesli ve kokulu kaka, yüzde ve kaş bölgesinde pütürlenme gibi şikayetlerimiz vardı başka doktorlarda bize gaz dedi simplex nurse Harvey kullanmadığımız kalmadı ama geciktirmiş oldular ve kakada kan gördük 2defa onların yüzünden. Doktorunuzu değiştirin veya diyet yaparak kendiniz deneyin. Çok şükür rahatladık biz baya katı bi diyetim var ama bebeğim daha iyi.