Kızlar merhaba oğlum 15 aylık ama yaşına girdi gireli sıklıkla grip olur hale geldi normal kalma sürecimiz 2 hafta resmen alerjik değil birşey değil dün akşam eşimle yüksek kesimlere kar yağmış çıkalım dedik kalındı üstü gayette atkısı şapkası yel esse nem kapıyor burnu sürekli akıyor nasıl hemen burun akıntısı geçirebilirim yardımcı olur musunuz yaptığınız özel birşey varsa