boran06 bence gayet iyi aç olduğunu sanmıyorum dediğim gibi büyük ihtimalle gazdır o bir de yeni doğdukları için dünyaya adapte olmaları zaman alıyor sen dediklerimi yap inşallah şifa bulur minik,kendini yetersiz falanda hissetme sen iyi bir annesin hep modun böyle olsun sütünde artar sütünde yeter bebek de doyar için rahat olsun aç olsa ilk sen anlarsın 😊