saithan canim tabii ki de degil olur mu öyle şey benim bi arkadasim da aldi surdu konusmuyor diye yine konusmadi sonra sonunda doktora gitmeyi akil ettiler asiri ekrana maruz kaldığı için ekran maruziyeti ve uyaran eksikligi oluşmuştu doktor ekrani kesip ilgilenin dedi ekrani kestiler 3 5 ay sonra cocuk konuştu.