955454 Arkadaşlar 2. Ay aşımızı olduk calpol verdim 1 saat önce yine ateşi yükseldi ne yapmalıyım ateşi bi düşüp yükseliyor normal midir
adel18 955454 merhaba bizde bugün 2.ay aşısı olduk 38 I gördü ateş bir çay kaşığı Calpol verdim 2.verişim 6 saat ara ile siz nasıl oldunuz kaç oldu ateşiniz ne kadar veriyorsunuz şuruptan çok mu verdim acaba korkuyorum bende
Tugba_2610 canparem11 normal korkmayın ince giydirin yeterli. Calpol daha sık verebilirsiniz yine doktorunuza danısın tabi.