Hllasaf benim kızım 2 yaşında kuruyemişten dolayı alerji oldu, aslında bebekken olmuyordu ama şmdi kaju fıstık falan vermiştik yeni ondan oldu sanırım, doktor başka kuruyemişler denemeyin şimdilik dedi, çapraz geçiş olabiliyormuş ne demek tam anlamadım ama cevize alerji varsa fındık da vermemelisiniz yani