Gaz damlası bizde çok kullandık.benimde bebegim suan 3.5aylık bebeğede probiyotik kullanın kendinde nbl gold probiyotik kullan canim sanada iyi gelir bebeğede emzirmeden gecer faydasi olur insallah 🙏🏻bir iki çay kasıgı su da verebilirsin emzirme danışmanı bir arkadaş soylemisti zeytinyagıda veriyorum 3/4günü geçince yapmayinca doktorumuz sıkinti yok verebilirsin dedi.masaj yap her gün bizde zorlaniyoruz maksimum 6gün yapmıyor benimkide