sult_n208 kabarıyor kaşınıyor değil mi hayır uyuz böyle bir şey değil bu kurdeşen ben 8 senedir kurdeşen hastasıyım ilkte bilmediğim için kronikleşti ve geçmiyor bende ilaçla geçiştiriyorum çok kötüydü benim için bu yüzden kimde görsem yardımcı olurum Allah düşmanıma vermesin bu hastalığı büyük ihtimalle kurdeşensiniz ben bir sürü doktor gezdim en sonunda bilaxsten ilacını kullandım bire bir mükemmel bir ilaç onu öneririm tabi doktora görünebilirsiniz