dmrmrve iki_prens_annesi ay benimde bir oğlum var erkek çocukları hep mi böyle olur evimizde 4 duvar kaldığında şükrediyorum 🤣🤣
iki_prens_annesi dmrmrve ne diye ikinci istiyon bnm ilkim uslu sessiz çocuk halada öle küçüğü yoldan cikariyo o yüzden isteksizim ama belki bı kızın olur umidi ile girisiyoz bizde eşim ikna etti bnide 🤭
Yetersavass dmrmrve bence ikinci istiyorum oğlum 16 aylık daha regl olmadığım için düzenli emziriyorum bide galiba süt koruyor 😀 ilk gebeliğimde ilk ay kaldım bunda tık yok bende oğluma kıyıp sütten kesmek istemiyorum ne zaman nasip olursa acelesi yok diyorum 😀
dmrmrve Yetersavass biz baya açtık arayı nasip olursa zaten doğana kadar 5 yaşında olucak, Allah hayırlı zamanda hayırlı evlat versin hepimize 😍
dmrmrve iki_prens_annesi merhaba canım iki üç gün önce kan verdim 0.6 çıktı henüz adetime 9 gün var doktor yükselebilir dedi bekliyorum yükselir inşallah 😕
iki_prens_annesi dmrmrve çok erken yapmışın testi biraz beklerdin gel git yapmakda yipratiyo insanı umarım istedgn gibi olur merak etmiştim seni ne oldu diye
dmrmrve asimesila yaaa umarım beklediğiniz istediğiniz sonuçtur darısı başıma olsun inşallah hayırlısıyla
dmrmrve iki_prens_annesi çok teşekkür ederim ilgilendigin için açıkçası bogaz enfeksiyonu oldum o sebeple gittim kafama göre ilaç alamıyorum diye o yüzden yaptirdim
dmrmrve iki_prens_annesi kendimi dinlemek istemiyorum aslında idrar yolu enfeksiyonu da var ondanmi bilemiyorum ama bazen sağ yada sol kasığımda batmalar oluyor adet olucakmisim gibi karnım ağrıyor ve zaman zaman aşırı derecede şişkinlik hissediyorum karnımda halsizlik de cabası oğlumu 2 aylıktı öğrenmiştim o sürece kadar sadece karnım ağrıyordu sonrada bulantılarım başlamıştı