aybarssmom_ öncelikle kolay gelsin annecik hiç uyumayan bir bebek annesi olarak yazıyorum büyük ihtimalle gazı vardır o aylarda en çok gazdan dolayı uyumuyorlar doktordan bir gaz ilacı isteyin sonra ayakalarına sıcak su torbası koyabilirsiniz beyaz gürültüde sakinleştiriyor evet evde varsa karnına kiraz çekirdeği ısıtıp köyün inanılmaz rahatlatıyor ve son olarak elinizde ısıttığınız temiz içerikli olduğuna inandığınız bir yağı bebişin karnına c şeklinde masaj yapın inşallah şifa bulursunuz sürekli emek istemesi kucağınızda rahatlamasından kaynaklanıyor ayy ne çektik biz o gazdan