nesrinsamur 7 aylık bebeğim var sütümde baya azalma var sizce ne yapmalıyım başına böyle durum gelen var mııı
amansallagitsin nesrinsamur azalmann sebebi bulmak lazm stres mi yasadnz beslenmenz mi bozuldu uyki problemimi yasyrsnz yada spor mu ypyrsnz agirlik mi kaldiryrsnz
nesrinsamur amansallagitsin aslında stres falan yapmadım sadece bi iki gün beslenmem bozuldu rahatsızdım birazcık ondan dolayı başka sorunum olmadı hiç
amansallagitsin nesrinsamur hastalk döneminde olur bu tip durum beslenmenze dkkt edin bol bol emzirin sagim yapin
Gulerrr aybarssmom_ sizin de azdı değil mi dut kurusunu ne kadar kaynatıp ne kadar içiiyorsunuz detay verir misiniz
aybarssmom_ Gulerrr bi avuç dut kurusunu 2 bardak suyla kaynatıyorum 6-7 dakika falan kaynatıyorumdur herhalde bi öğlen içiyorum bi de akşam uyumadan içiyorum geceye süt olsun diye. Ben de biraz işe yaradı inşallah sizde de işe yarar 🤲🏼