Asilbebe1 biz henüz başlamadık kullanmaya. 4 ay 11 günlüğüz.Bebeğim mukuslu kaka yapıyor geçen gün kanlı yaptı. Doktorumuz da demir ilacına başlama dedi. O da kanlı yapmaya neden oluyormuş onu söyledi. Bestiron almayı düşünüyoruz 5.ayı biraz geçince başlayacağız. Siz doktorunuza danışın muhtemelen demir ilacından olmuştur. Daha önce mukuslu yapmadiysa ve kanlı değilse demir ilacından sonra olduysa biraz gözlemleyin geçmezse hemen götürün 🙏