buseealparslann Asla sigara bırakmam diyen insandım ama hamileliğin ortalarında bırakmıştım tek istediğim doğsa da bir tane de olsa içmekti çocuğumun yüzünü görür görmez ona bunu yapamam dedim çünkü artık sigara bebeğime daha zararlıydı kokusu üstünüze siniyor bebeği emziriyorsunuz yargılamıyorum neden içiyorsun da demiyorum ama bıraksanız çok güzel olur ne kadar zor olduğunu biliyorum ama bebeğiniz için bırakmanız daha sağlıklı