aybikreis Kınanın içine karıştırmam gereken bir şey var mı? Daha önce yakan oldu mu? Şu yerine zeytinyağı ile yapsam olur mu? Ne kadar bekletmeliyim, geceden sabah kadar mı ele yaktığımız gibi. Heycanlandım da bi b,ka benzemezse diye
melera aybikreis Su ile yapılıyor benim çevremde bende birkere öyle yapmıştım. Zeytinyağı bir miktar eklenebilir hepsini zeytinyağı ile karıştırma bence. Ceviz yapragı suyu kaynatıp katan oluyor bazen isteğine göre yani. Sabaha kadar kalsa daha iyi ama sonraki günler dikkat et yastığa felan çok geçiyor iyce akana kadar onu söyleyebilirim ekstra birşey ser yastığa. Saça tene tırnağa çok sağlıklı birşey kına. Ve insanın enerjisine iyi gelen birşeymiş.
Babybloom aybikreis su yerine soğan kabuğu suyu (soğan kabuğu kaynatıp) kullanırdım hem besleyici hem rengi bi tık mora dönük olurdu. Ayrıca pek hoş kına😂
Duyulurum aybikreis içine zeytinyağı ekleyebilirsiniz, başka bakım yaglari ekleyebilirsiniz ama su yerine zeytinyağı olmaz. Şu yerine çayla yapıyordu bir arkadaşım.
aybikreis Aybirkorunbe Çünkü saçımın rengi için değil beslenmesi için yapacağım dökülüyor. Ama rengi de kötü olsun istemem bunu yapacağım diye. Boyayla daha fazla zarar veririm
Aybirkorunbe aybikreis Anladım benim saçlarımda eskiden çok güçsüzdü uzamıyordu ben soğan suyu yaptım bu şekilde hem uzadı hem de çokça güçlendi tavsiye vermek istedim 😊
Beyninizikullanmakucretsizdir Annemde çayla yapıyor. Bekarken saçıma kına yakmıştım çok güzel olmuştu. Sadece kafanda bir ağırlık oluyor bide soğuk oluyor o ikisi çok sinir bozucu 😵💫
Cansucan20 aybikreis bence saçınıza kına yerine keratin yaptırın. Yani kına kötü kokuyor şahsi fikrim 🤭 keratin hem yumuşak yapıyor hem hızlı uzatıyor
Beyninizikullanmakucretsizdir aybikreis yok sürerken öyle oluyor şuan kış ayı etkiler mi bilmiyorum ama ben yazın yapmıştım çok akıyordu. Baya dikkatli olman gerekiyor.
aybikreis Beyninizikullanmakucretsizdir Deneyip görelim madem. Kızıl boyayınca da akıyor o tecrübem var
Beyninizikullanmakucretsizdir aybikreis öyle değil kına sıcağı gördükçe terledikçe akıp duruyordu 2 kere yaptım sonrada tövbe ettim 😵💫
1sirinannesi aybikreis Annem saçlarıma yapmıştı bir kere, tabii simsiyah olduğu için pek işe yaramadı, 🤣 içine demlenen çayın dibindeki suyu koymuştu, annem kendi saçında yaptı onda işe yaradı.
NewMomm1 aybikreis yani fikrim yok ama ilerde boyatmak isterseniz kına olan saça boya tutmaz diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum bunu çok duymuştum 🌸
aybikreis NewMomm1 Yok boyatmayı düşünmüyorum ben de duymuştum. Saç dökülmem azalmıyor durmuyor vitaminler şampuanlar denedim kına da deneyeceğim işe yaramasını umarak