fatmanur1616 kuzu kendi haline bıraktık çünkü baktıkki ilaç vs fayda etmiyor sabah aşkım zeytinyağıyla bebeyagiyla masaj yapıyorum I Love You masajı sonrasında 2 günde bir 2 çay kaşığı zeytinyağı veriyordum ayriyetten bitkisel karışım yaptım hem ben içiyordum emziriyorum ya sütümden geçsin diye onada iki günde 1 çay kaşığı veriyordum cok rahatlattı şuan 2 ay 13 günlük olmuş kendi kendine alttan üstten cikartabiliyor bitkisel karışımı istersen yazabilirim çay gibi demliyorsun 5 su bardağı suya yapıyorsun 1 gün içinde onu su gibi iciyorsun kendimiz içinde yararlı ben doğum sonrası çok gaz sıkışması sorunu yaşıyorum