NezB38 size şöyle soyliyim benim de aklımda hep muamma olarak kaldı ama doktor alerji diye üstünde hiç durmadı bide iltihaplı olurdu bizimki yani biz 1 yaşına kadar ara ara çıktığını gördüm şimdi 2 olduk ama epeydir çıkmadı bide kızımın süt ürünlerine alerjisi vardi sizin kaç aylık belki sizin de alerjidir ya da kafa ise şampuanı bağlı filan olduysa