Kızlar merhaba sizde kendinizi bu lohusalık sürecinde bir tuhaf hissediyor musunuz ? Böyle ne biliyim yalnız , yetemiyor , herşeye koşturmak gerek gibi yemeği bile hızlı yiyor musunuz mesela bu süreç beni biraz takıntılı yaptı sanki 36 günlük olduk bugün Herşey çok yeni alışmaya çalışıyorum adapte olamama durumu var mı ? mesela sizlerde merak ediyorum.)))