Dygatk merveats ıkınmaktan oluyo sanırım. Fazla gazlı bebeklerde de oluyormus. Baya gaz sıkıntısı cekmiştik şimdi rahat cıkarıyor çok şükür. İlk doğdugunda hep gece boyu ıkınıyordu anlamıyoduk meğer gaz sancısı cekiyomus
merveats Dygatk benim oglumda ilk doğduğu zamanlar durmadan ıkınırdı, bakalım alerji mi makat çatlağı mi
Beyzatlass merveats amin canım inşallah hiçbir bebek yaşamasın canlarım benim 🙏sizede çok geçmiş olsun ama haber et bize ne olduğunu
gzdfn0 merveats mukusun içince ince kıl şeklinde 3 4 tane vardı yanyana devamında da aynı şekilde geldi bazen kaka ile beraber bazen mukus da
Dygatk Beyzatlass aşamalı açtım kek, yogurt corbası filan. Hatta suan hala süt ve yogurt tüketmek istemiyorum soğudum yani bu durumdan dolayı. Peynir bile cekinerek yiyorum. Üç tane dişim gitti bu emzirme sürecinde beslenemediğim için. Gercekten zor bi sürec ya. Emzirmek ne zorlu bi süreçmiş. Onu yeme gaz yapar bunu yeme alerji yapar. 🤦🏻♀️
Dygatk merveats inşallah alerji değildir. Makat catlagı için de günlük sıcak suya oturttur dedi doktor ama kış ayı sürekli yapılmıyor tabi 🤷🏻♀️
doganil merveats Makatta çatlak yoksa onu muayene anlaşılıyor ama alerjiyse tarif ettiğim şekilde oluyor testte çıkmayabiliyor. Kızıma kanda, deride alerji testi bakıldı hep negatif çıktı. Emziriyorsanız siz diyet yapacaksınız hiç üzülmeyin güzel güzel emzirin bende çok üzüldüm bazı zamanlar kendimi suçladım keşke canımı sıkmadan sadece diyetimi yapıp canımı sıkmasaydım. Kızım 1 yaşında alerjisi birde benim kızımın çoklu besin alerjisi vardı geçti hala da emziriyorum.
merveats doganil emziriyorum sadece, ek gıdaya da 1 ayımız kaldı aslında ama yine de anne sütü alsın istiyorum daha 5 aylık ihtiyacı var, bakalım ne dicek doktoru yarın , çok geçmiş olsun size de 🌺🙏
gzdfn0 pnrpnr_ evet emziriyorum 2. Ayından beri köpüklü yapıyor şuan 4 aylık ilk yaptığı dönem dediğiniz şeyi okumuştum sonrasında dikkat ettim bir göğsümü tamamen bitirmeden diğerine geçmedim yağlı kısmı içmesine dikkat ettim ama devam ediyor bir türlü düzelmedi alerjiden dolayı mı ön sütü hala fazla mı içiyor çözemedim o kısmı kilo alımı falan da gayet iyi
pnrpnr_ gzdfn0 Kilo alımı iyiyse mukuslu kakayi normal kabul edeceğiz demişti doktorum. Kan görürsek diyete başlarız demişti. Kan görünce başka doktora götürdük özele, makat çatlağı var dedi onu tedavi edip sonrasında duruma göre bakacagz biz de diyetse diyet uygulayacağız. 🥺 Çok geçmiş olsun kuzularimiz sağlığına kavuşsun bir an evvel umarım 🙏🌸
merveats demetusss kaçıncı ayda açtınız, bide bizim 5. Ayda ortaya çıktı böyle bir şey siz kaçıncı ayda farkettiniz bu alerjiyi
serrabusra Beyzatlass cocuk cerrahina mi gittiniz makat catlagini anlamak icin normal cocuk doktoru mu farketti
gzdfn0 pnrpnr_ makat çatlağını dışardan bakılınca görülen bir şey mi siz görmüş müydünüz yani bizimki de mi öyle acaba diyeceğim ama aktif kırmızı bir kan değil kıl kıl şeklinde ip gibi bizimkisi