Eşim bugün işe başladı hemde gece vardiyasıyla başladı, annem dün evine döndü bebişim 12 günlük ilk kez yalnız kalıyoruz bu gece. Normalde herşeyiyle ben ilgilendim zaten gece gündüz yine yaparım Allah’ın izniyle ama yanında biri olması daha bi güven verici oluyormuş. Yine her zaman yaptıklarımı yapıcam ama içimde biraz korku var :(