Kızlar bu hafta 3.ayinı dolduracak ama öyle cok fazla ses cikarmiyor agu hiç demiyor arada işte eee ıı vs.bu tarz sesler cikariyor nadir ama öyle çigliklari falan yok.bol bol konusuyorum.zeka kartlarini ve cingiragni gorunce heycanlaniyor ilgisini cekiyor ama ses yok normal mi sizcee