Hiloss Aranizda fermix kullanan var mi cocuk ilaci içtikten sonra pas gbi agir kokuyor denemek icin esim ve bende ictik ikimizde ogurmeye basladik 4 aylik ve 2 gundur kullaniyorduk acaba vermesem cocuga bir zarari olur mu
Canscans Hiloss aynı şeyi ben de yaşıyorum o yüzden bi süresir vermiyorum ara verdim. Umarım normal bişeydir ben de burda bekliyim bi bilen olur belki
Tulay09 Ben newvit kullanıyorum onda da öyle bir koku var sıkıntı olacağını düşünmüyorum mutlaka kan damlasını kullanın ileride ve bebeginizde kansızlık başlarsa çok daha fazla ilaç kullanmak zorunda kalırsınız
Hiloss Tulay09 eger butun kan ve demir damlalarinda varsa bu koku normal o zman ben bir an panik yaptim icim biraz olsun rahatladi yazik tadi baya kotu nasil midesi bulaniyor cocugun