Kızlar oğlum 23 aylık olmak üzere doğduğundan beri benimle yatıyor 6 ay önce memeden kesildi fakat ben üst üste duygusal boşluğa düşmesin diye bekledim artık zamanı geldi diye düşünüyorum 2 yıldır kocamla ayrı uyuyoruz🥲 fakat nasıl yapacağımı bilmiyorum henüz bir odası yok park yatağı var 4 yaşına kadar yatabilecegi büyüklükte ara ara hep denedim başarılı olamadım bizimle aynı durumda olanlar nasil yaptınız lütfen yardım edin yatağını direk başka odaya mi kurmaliyim yoksa aynı odada dursun yatagimi ayrı olsun bilemedim birde nasıl alışacak bu arada desteksiz uyuyor gündüz uykusu geldimi koltuğa dizime yatar uyur yatağa goturur yatıririm yaninda durmuyorum gecede beraber yatarız yatağa kendi dalar uykuya yanımda uzun oldu kusura bakmayın yardımlarınızi bekliyorummm nereden nasıl başlayacağım mm🥹