Huma_kus34 Ne olduysa bugün fırını temızledım nyse aksam kek yapıyım dedim uzun zamandır yapmıyordum ay resmen 45 dk dır fırında dışı kızarmış ıcı bıldıgın çiğ kalmış nasıl olur 🫤😭 yaşayan varmı
Dilararden Huma_kus34 Benim de bir ara öyle oluyordu, fırın ısınmadan atınca oluyor. Bir de ben bir ara önce altını açıp sonra üstünü pişiriyordum. Kek garip bir şey ya bazen olmazsa olmuyor sonra geçiyor 😀
Huma_kus34 limonkolonyasi aksine az yaptım keki ay herzamanki kalıbım ama insallah bozulmadı fırınım 🫢🤦🏻♀️
Synmannesi Canım fırını kısık ayar yak altına 2 tepsi koy az daha pişir delik aç içide pişer atma bir daha snasını dene
Binnur_cam Huma_kus34 hayatımda bir kere başıma geldi oda havuçlu kekti havucu fazla koymuşum suyunu salmış ondan oldu . Sen neli yaptın keki
Huma_kus34 Binnur_cam ayy havuçlu yaptım tabıkı 🫢😒😒ama hep yaparım yanı bugün bı garipti makarnamda guzel olmadı zaten salak saçma gündü benım ıcın
Sunseet Huma_kus34 iç çiğ kalmıştı kuzum kekin üzerine alüminyum folyo koydum fırını kapattım. O sıcaklıkla içini çekti pişti. 20 dk kadar beklesin hiç açma fırın kapağını. Ama fırın çalışmıyor olacak.
Binnur_cam Huma_kus34 havuç suluysa ondan olmuştur birşey olmaz 🤣 Benimde geçen gün hem çorbam hem salatam hem makarnam tuzlu olmuştu aynı gün bide 2 tane kavanoz kırdım olur arada öyle sıkma canını