Mihra_2706 ay benim oğlumun da saçları sapsarı ve uzun saçlı doğmuştu uzadıkça uzadı baktık rahatsız oluyor 7.ayında keselim dedik babası makineyle sadece kısaltacaktı ama durmadığı için kemçik kümçük oldu😂😂 şimdi 11 aylık yine bayağı uzadı düzeldi çok şükür ama asla kestirmicem iyice durması gerektiğini anlayacağı yaşa gelene kadar kestirmicem sonra da yamuk yerlerini düzeltip bırakcam canım çocuğum tövbe ettim resmen saç kesmeye