Merhaba kızlar 18 kasımda 40+6 haftalık olarak dogum yaptım. Çok zor bir dogum oldu. 10 cm açıklığım olmasina rağmen suyum gelmedi ve suyumu da patlatin dememe rağmen patlatmadilar bebek kendisiniterek patlatskn dediler müdahale etmediler. En son bebegin patlatamayacagina kanaat getirip patlattilar ancak su yemyesil geldi bebek kakasini yapmıştı. 20 den fazla kez ıkınmak zorunda kaldım ve bebegin önce başının yarısı çıktı daha sonra diğer yarısı çıktı omuzları icerde kalmıştı. En son son kalan gücümle ikinarak omuzları çıkarttım. Kucağıma verdiklerinde ağlıyordu ağlamama gibi bir durumu olmadı ancak dışkı yaptığı suyu içtiği için enfeksiyon olmuştu ve iki gün kuvozde kaldı. Şu anda ise elleri sürekli yumruk halinde ve kendini sürekli geriye doğru kasıyor hatta bu sebeple fizik tedavi de alıyor. Vücudunun sol tarafını sağ tarafına göre daha aktif kullanıyor gibi. Hala bize gülmüyor ya da ağlamıyor göz takibi gayet iyi durumda. Serebral palsi ihtimalinden çok korkuyorum dogumda oksijensiz kaldı da bize bilgi verilmedi mi acaba diye endişe ediyorum