gulsahcnsvn Merhaba kızlar, bebeğim 8 aylık gündüz emmek istemiyor ek gıda istiyor ve kabız problemimiz var 6.aydan Bu yana düzelmedi.. bizim gibi aynı durumu yaşayan var mı? Fikirleriniz neler
hayalperest2310 gulsahcnsvn ek gıdanı eksiltme canım bol sıvı ver benim kızımın da pek memeyle alakası yok ama vermeyince daha çok kabız oluyo veriyorum herşeyden alıştı da 9 ay 22 gümlük olduk biz