Yaşadığım ilçede sana geliyorum diye gidebileceğim kimse yok. Havalar güzelken günlük olmadı iki güne bir dışarı çıkardık. Bir saat bazen daha fazla dışarda vakit geçirirdik. Şimdi sürekli evdeyiz. Soğuk da olsa sıkı giydirip çıkarıyorum diyebilirsiniz ama gerçekten soğuk ve rüzgar oluyor 10 dk falan durulur ama 10 dakikalığına o kadar hazirlanasım gelmiyor. Bir de asansör de yok. Evin içinde akşama kadar nasıl avutacağımı şaşırıyorum. Bir an önce bahar gelseee😍😅