kbrtskn valla bizimde 3. Aya girince dediğiniz problemler başladı birde üstüne memede çok durmuyordu kendini geri atıp etrafı seyrediyordu 3 aylıkken 5500 kiloydu 3 ay 20 günlükken çok kafama takıp tekrar tarttırmaya gittim sağlık ocağına 20 günde sadece 200 gr almıştı bu böyle olmayacak dedim mamaya başladım
Bebeğim huysuzluğu vs geçti ama 4. Ayla birlikte tekrar başladı
O yüzden kendi kendime diyorum acaba yanlış mı yaptım
E haliyle mamaya başlayınca bebeğim daha az emmeye başladı ben sağım yapıyorum ama bebeğe sağdığım kadar gitmiyordu memeden emerken
Hep az cc çıkıyor diye kafaya takıyorum
Zaten şuan gece hariç memeyi hiç kabul etmiyor bi taraftan da mecburdum diye düşünüyorum
Sizin durum benden biraz daha farklı 20 günde denemediğim yöntem kalmadı öemeyi istesin diye
O yüzden bol bol emzirin düşünceleri kafanızdan atın en son çare mama olsun
Tabi hiç bişey bebeğinizden önemli değil karnı doysun gelişimi iyi olsunda ne içtiğinin hiç bir önemi yok