ayseaksoy 4 aylık kızım dün geceden beri öksürüyor bugün de burnu akmaya başladı, ateşini kontrol ediyorum ateşi henüz yok. Sizce doktora götürmeli miyim??
gunes3134 ayseaksoy götürün bişe vermeselerdi bi doktor görsün içiniz rahatlasın malum infulenza salgını var
tineanigra ayseaksoy henüz çok küçük götürün mutlaka salgından geçilmiyor ortalık ilerlemeden müdahale edilsin
Elmsnghn ayseaksoy öksürük o dönemde tehlikeli. Hemen ciğerlerine inebiliyor. Bol bol emzirin eger emmiyorsa mama verebilirsiniz. Emiyorsa da siz çiğ bi şekilde ilac niyetine sarımsak yutarsaniz sutunuzle hemen toparlar Allah’ın izniyle
ayseaksoy Elmsnghn inşallah. Emiypr emmesin de bir sıkıntı yok ama burnu tıkalı gibi öksürmesi de canımı sıkıyor
sadeturkvatandasi ayseaksoy emziriyorsanız 1 diş sarımsak 1 tatlı kaşığı bal bir kaç damla limonu karıştırıp her gün bi kere yiyin sütünüzden geçer hemen toparlanır. Ama şu an influenza salgını var isterseniz özel bir hastaneye gidip test yaptırın erken yakalarsanız çabuk iyileşiyorlar.
Kubracigimm ayseaksoy götürün muhakkak. Aynı şikayetlerle başladı hastalığımız bizimde 6 aylık , antibiyotik ve hava tedavisi uygulamamıza rağmen ciğerlerine indi ve hastanede yattık. Hala da düzelmedi tam olarak tedavilere evden devam ediyoruz. 2 ocaktan bu yana hastayız
Elfelf475 ayseaksoy götürüp neyi olduğunu öğrenin önce. Bizim doktorumuz bu aylarda asla ilaç yazmazdı. Ama biz de doğal şeyler sürerdik vücuduna. Öyle atlatırdık. Udi hindi yağı falan varsa mesela onunla masaj yapabilirsiniz ama önce hastalığı neymiş onu öğrenin derim
ayseaksoy Elfelf475 bende ilaç yazmaz diye tahmin edip ondan gitme taraftarı değildim aslında ama böyle de içim rahat değiş götüreceğim birazdan. Teşekkür ederim
adaatuna ayseaksoy ben doktoruma yazdığımda günde 4-5 kez burnunu aç öksürük çok sıklaşırsa gel demişti