Gzm17 ben eylülde 20lik gömülü dişimi çektirdim ufak bir ameliyat gibi düşünün. 30dk olmadan çekip ,dikip gönderdiler . Ama işlem sırası ağrı hissetmiyorsun. Sonrası ağrı olabilir biraz.
Bende çektirdiğim gün baya ağrı oldu anestezinin etkisi geçince. Arveles ve klamoks yazmıştı onu da içtim.
Bir de gargara yazmıştı ağzımı gargara yapmamı söyledi. 10gün sonra gittim dikişleri aldı
Diş çektirdikten sonra Buz uygula diye buz vermişti ben pek oralı olmadım🤦🏾♀️ve yanağım şiştiydi . Siz buz uygulayın mutlaka 🙌🏿