Herkese merhaba;
Doğum yapalı neredeyse bir yıl olacak ama göbeğim hala duruyor. 4-5 aylık hamileyken bile böyle değildi. Giydiğim hiçbir şeyi kendime yakıştırmıyorum😔 Şu an emziriyorum da sizler ne durumdasınız nasıl gitti bu göbekler ve emzirme dönemi bitince kilo veriliyor mu?
Bir de korse kullanan var mı? İşe yarıyor mu? Kafaya takmamaya çalışıyorum ama gerçekten moralim çok bozuluyor.