lceLady aynı belırtıler yeminle ayy ıyı kı karşıma çıktık ya ınstagramın var mı eklemek ısterım senı
Ben ılk 15gun ıken mıdemden hıc duramıyordum kusuyordum falan hatta
Özele gıttım hemen gastroentorolojı doktoruna sözde profösördu
Karnıma baktı saframda bırsey varmı diye
Tas olduğu ortaya çıktı ama bende safra taşı olan kısılerın verdıgı hıc bır belırtı yoktu
Sonra
orada bı gün sonra endoskobı oldum özelde birdunya para verdim bırde parça aldım mıdenden dedi
Sonucum çıktı bana gastırıtın var dedi safra mıdeyı tetıklıyor gastırıtle beraber ondan okuyor dedi geçmezse amalıyat demıstı safra ıcın ılac verdi gonderdı
Ben çıkan sonuca Internet’ten bakıyordum gastirirt vardı ama ıltıhapta yazıyordu aslında ama bana salak asla öyle bırsey demedi
Sonra neyse ben aradan 1ay geçti hala ıyı degılım ama yazsam buralara destan olur çok kötü günler gecırdım sonra baktım olmuyor genel cerrahıye gözukeyım dedim safram da tas olduğu içim sözde ağrıyor ya!
Unıversıte hastanesinde oto bı doktora gittim genel cerrahi
Oda baktı ettı taş var dedi sonra böyle böyle endoskobı oldum deyince sonucuma baktı
Adam bana dırek sunu dedi “BEN SENİ ASLA AMELİYAT YAPMAM SENİN MİDENDEN TUT ONİKİ BAGIRSAGINA KADAR İLTİHAP DEDİ “ ben şok ee doktor bana böyle bırsey demedi falan dedim oda bana kızdı doktorunu degıstır diye
“Ben senı amelıyat etsem bile sıkayetlerın geçmeyecek ıltıhabın var dedı “
Bende tam o sıralar napacagımı düşünürken deprem oldu KAHRAMAN MARASTAYIM “ tabı deprem sıkıntı stres ıyıce azdı ve ben asla duramıyorum herkes halime üzülüyor galan
Esım aldı kaserıye götürdü orada durumu anlattım genel cerraha oda safranda tas var tetiklıyor olabılır alalım bı zaten ılerde sıkıntı olur sana eğer kanala düşerse zaten alınacak dedı
Neyse ben aldırdım 1ay geçti falan bıraz hafıfledım tabi eskısınden ıyıydım ama asla mıde bulantım doluluk sıskınlık hıssı gecmedı kayserıye kontrole gıttım orada depremzede olduğum ıcın mıde doktoruna gene gıttım oda sonucuma göre safran yenı alınmış bıraz bekleyelım gezmezse gel dedı gene
“Unıversıte hastanesındekı doktorun dedıgı gıbı saframa alındı ama gecmedı sıkayetlerım “adam haklıymış
Ee deprem bolgesı zaten ben evıme döndüm falan sabrettım geçer diye bekledim hep en son gene duramadım universıte hastenesının özel kısmına gıttım bu kez ! Mıde doktoruna
Oda eskı sonucuma baktı etti endoskobı ve kolonoskobı yapalım dedi
İki hafta önce oldum yenıce
O dedı ılk kez ıltıhap var diye ! Oda aldım alacağım falan demedi Buda profösördu ıyıydı ılgısı alakası falan ama ılk kez duydum alındığını bu öyle bırsey demedi
Velhasıl kelam gıtmem gereken yerlere gıttım bulunduğum ılcelerdekı doktorlara epremde kurulan cadırdakı doktorala gözüktüm herhun oralarda gezdım serumla
1yıldır var olan ıltıhap ıcın bırıde ne antıbıyotık verdi ne başka ılac
Normalde araştırdım benim gıbı kısıler hastanede 15gun yatmış antıbıyotı tedavı almış gecmıs
Ben doktoruma dusumedım sanırım hayatım alt üst oldu
Artık bıktım zaten gıtmemde artık ıltıhao varmış bellı yanı o yüzden kendim kendi doktorum olayım diyorum napayım kime gıdeyım
Sonuç belli bacım