Yagmur1c Bu ranzayı çok beğeniyorum iki tane oğlum var biri 3 diğeri 5 yaşında kullanışlı olur mu hem yer açısından güzel duruyor kararsız kaldım üstte yatana zor olur mu diye 😀
Dilararden Yagmur1c Benim tek çocuğum var ama iki kardeştik, her zaman nedense üste kim yatacak kavgası oluyor. Sonra bir süre sonra istememeye başlıyorsunuz, çünkü yukarıda ki dönse aşağıya ses gidiyor vs vs yeriniz varsa tekli baza alın.
Yagmur1c Dilararden evet dediğiniz demir yataklarda oluyordu hatırlıyorum ama ahşapta olur mu bilmiyorum