Albertosss Kızlar malum yaş ilerliyor 34 yaş oldum , hamilelik kilo derken kırışıklık aldı başını gidiyor özellikle göz çevresinde , siz neler kullanıyorsunuz ? Gündüz gece kremi vs ...
araskuzumm0918 Albertosss eczane ürünü kullanıyorum caudalie vıne actıve gece gündüz bunu,serum nem serumunaynı marka ,göz de nuxe kullıyorum çokda memnunum 🙂
Omergulsen Albertosss ben 23 yasndayım ama uykusuzluk yorgunluk kızıma sürekli gülmek derken bi baktım göz altlarım çok kötü olmus kapagıda aktar üzüm çekirdeği yağı ve kayısı yağı verdi daha kullanmadım biliyorum kii 🤦♀️🤷♀️
araskuzumm0918 Albertosss bayadır kullanıyorum,acıkcası biraz pahalı ,ben gar... ya da moda c...sitelerden aldım son aldıklarımınuyguna verenler var
araskuzumm0918 Sweetmomy0 33 yasındyım uzun süredir ve devamlı kulllanıyorum,devamlılık sonuç getiriyor ,estetisyenim bu arada ,
Dimplesbaby The ordinary argireline solüsyon var kırışıklık olan yerleri açıyor sadece botoks etkisi yapıyor ama sürekli kullanmak gerekiyor