Kızlar yazın tayinimiz çıktığı için taşındık 3+1 den 2+1 e geçtik. Bir odam da misafir odası oldu şimdilik ancak yazın değiştireceğim oğluma oda yapacağım. Bu yüzden de şimdilik oğlum bizim odamızda kendi yatağında uyuyor. Ve gece uyanıp yanımıza geliyor ya da ağlıyor biz alıyoruz bizimle uyuyor her gece böyle. Taşınmadan önce kendi odasında uyuyordu ama yine uyanıyordu her gece. Önce ayakları üşüyor diye çoraplı pijama aldım. Ancak 1 haftadır giyiniyor farketmedi. Neden uyanır bilmiyorum. Var mı öneriniz tavsiyeniz?