Nermim benim bebeğim 2,300 doğdu erken doğumdu ve kan uyuşmazlığımızdan dolayı sarılık oldu 2 gece ışık tedavisi gördü kilosunda ya da ciğerlerinde herhangi bi sıkıntı yoktu sarılık olmasaydı hastanede yatmayacaktı bile ödemlerini falan attığında 2240 falandı hastaneden çıkarken en son geçen hafta kilosunu ölçtüklerinde 2800 dü şimdi kaç kilo bilmiyorum 21 günlük olduk