ayseli361_  Resim açıldı mı bilemiyorum ilk kez denedim. Ama testlerde pozitif çıkan gebelik kan testinde çıkmadı. 1.20 çıktı Beta değeri neden olur böyle birşey acaba ??
1sirinannesi ayseli361_ Zaten bunlar pozitif değil ki, üstteki ikisi bozuk alttaki de kuruma çizgisi bence, kanda yoksa yoktur olsaydı kanda çıkardı. 🤷♀️
ayseli361_ hnzlei öyle sorunlar olabiliyor mu yani daha önce ki gebeliğim de hiç böyle olmadı test de pozitif oluyordu kanda
ayseli361_ 1sirinannesi öyle mi ? Bozuk testte çizgi çıkar mı ayy ilk kez karşılaştım böyle birşeyle gerçekten 😂😂