Neseimm Kızlar çoçuğum 10 ayın içinde ama en fazla 3 saat 3 buçuk saat falan uyanık kalabiliyormu normalmi
1tugcegk Neseimm normal bence benimki de 10 aylık aynı gündüz uykusu olarak 2 uyku yapmaları gerekiyor zaten
Neseimm 1tugcegk benimki aslında 6 gibi uuanıyor gibi oluyor sonra emziriyorum falan ger uyuyor 9da tekrar uyanıyor güne başlıyoruz 6da mu başlamam gerek acaba
Neseimm 1tugcegk 9 da uyanıyor 12-1 gibi uyuyor sonra 4 gibi uyuyor bazen bi uyku daha yapmak istiyor 30-45 dk uyuyor sonra 9-9buçykta gece uykusuna yatıyor bugün ara sürelerni uzatmaya çalıştım az önce uyudu gecede 1-2 defa kalkıyor emmeye