Bebeğim 27 günlük. Dün geceden beri doğru düzgün emmiyor. Aslında iştahı iyidir uzun uzun emer. Ağlayan ve uyumayan bir bebek sürekli ayaktayız. Fakat gece uyanmak bilmedi naparsam yapayım kalkmıyor derin uykuda. Çok fazla zaman geçmeden emsin istiyorum ama emmiyor. Arada kusuyor bazen sadece süt bazen peynirimsi gibi. Ateşi fln yok, ağlamıyor da ama bukadar uyumasına alışık değiliz panikledim yani. Tecrübeli anneler söylesin lütfen uzun uyuması ve çok az emmesi normal mi. Sizin bebeklerin uyku düzeni ve emmesi nasıl?