Zarina11 Oğlum 25 aylık ve sadece anne baba aç ,Ayşe, bide bir şarkısı var onu söylüyor, dil gelişimi için neler yapmalıyım ?
Wanderlust Zarina11 dil terapistinden destek alabilirsiniz 2 yasinda ikili cumlelere gecmesi beklenir gelsiimsel olarak. Ekran varsa sifirlanmali bol kitap bol etkinlik bol sokak oyun grubu varsa oyun grubu akran etkilesimi yapabilceginiz seyler arasinda
Heymissbon Zarina11 ben ne yaptıysam konusturamadim.. 28 aylikken krese verdim acildi dilleri.. hala net degil ama kendilerini ifade ediyorlar en azindan
frappuccino Zarina11 oğlum tam 3 yaşına girdi 10 gün önce konuşmaya başladı. Meğerse söylediğimiz her şeyi beyninde biriktirmiş. Öncesinde de konuşurdu ama anlamlı cümle azdı.
Zarina11 Wanderlust dil terasıptı için erken denildi oyun grubuna götürüyorum 3 aydır erkanı kestık ki zaten bunları da yeni söylemeye başladı faydası var yanı )
Zarina11 Zarina11 Heymissbon ay çok şükür , bende oyun grubuna falan götürüyorum kreşe vermeye kıyamadım (
Heymissbon Zarina11 tabi defalarca goturdum.. dil terapistine de götürdüm.. 3 yasindan once bakmiyoruz diip duruyolar.. kres acti dillerini 😄
A2B4 Zarina11 Biz 18 aylıkken başladık dil terapaistine başlamak erken diyen bence uzmanı degil olur mu ole şey
queenx Zarina11 muhtemelen ekrana maruz kaldı. O sebeple 1)ekran süresini bitirmek ve 2) Bol uyaran sunmak(kitap okumak, konuşmak, etkinlik yapmak, gerçek deneyim sunmak, sorumluluk vermek)