Kızlar oğlum 9 ayı geçti 10 aya doğru gidiyoruz artık eskisi gibi meme istemiyor önceden açmaya felan çalışıyordu sürtünüyordu artık yapmıyor emzirmeyi denediğim zaman alıp bırakıyor istemiyor gibi bende bırakmaya karar verdim sizce erken mi. Zaten tek göğüs emziriyorum ve mama ağırlıklı gidiyoruz memeyi doymak için emmiyordu yani