Arkadaşlar, kızımın uzun süredir bez bölgesinde pişik zannettiğim şey mantarmış yani tam emin konuşmayayım ama büyük ihtimalle mantar eczacıya ve sağlık ocağı hemşiresine gösterdim böyle dediler. Yani yaklaşık 1 ay kadar var. doktora göstermeden mantar kremi almak istemedim bu uzun süre zarfında idrara geçmiş midir ne gibi sonuçlar olabilir tedavi edilmediği için? başına böyle bir şey gelen var mı acaba