5 buçuk aylıkken başladık . 1 ay oldu max 2 mama kaşığı yiyor oda çok beğenirse 1 ayda 1-2 anca oldu oda. Elma muz armut asla ağzını açmıyor . Sebze ağırlıklı veriyorum meyve kabul etmediği için . Herhün değişik şekillerde vermeye çalışıyorum farklı tariflerle ama işe yaramıyor .Sizde durumlar nasıl?