yozgatts Kızlar süt artırmak için neler yapıyorsunuz ben bestlak ve solgar kullanmaya başlamadım aranızda kullanıp sütünde artış olan var mı 4 buçuk aylık bebeğim sütüm yok denecek kadar az mama ml gün geçtikçe artıyor üzülüyorum bu duruma
Artemiss_ yozgatts malt içeceği ve imom latte içiyodum şimdi kocakarı gibi şeyler söylicem ama sütüm fosur fosur akıyordu onu içince bide yağlandırıyordu mutlaka deneyin yeşil paketli olan maltı. Deprem olduğu dönem haberleri izleyip üzülmüştüm sütüm tamamen kesilmişti bunlar sayesinde geri geldi şükür
neanladinyurdagull yozgatts 2 ay 10 günlük bebeğim zaten sütüm vardı ama stoklamak için bestlak kullanıyorum 4-5 günde faydasını gördüm düzenli kullanımda 60 çıkan sütüm şuan 110na kadar çıkıyor kullanıp bıraktım sütümde azalma olmadı
Seftaliannesi yozgatts almadığım şey içmediğim ot malt içecek hap damla kalmadı. Nasibi bu kadarmış diyorum artık 2 aylıkken sütüm tamamen bitti
aysimamomy yozgatts Bestlak ben kullanıyorum 7 damla günde üç defa bi bardaga kullanıyorum faydasını gördüm bide hoşaf incir kaynatıp felan içiyorum baya getiriyor tabikide günde en az 10 bardak su için kesinlikle faydasını görürsünüz benim bebegim kapamadıgı için sütümün devamlılıgı için sağdım bide azalmaması için…
Merve1601 yozgatts yani bende herşeyi demedim olmadı en son motilium diye mide bulantı hapı vardı onun kullsmdım göğüslerim taştı sonradan yan etkisini öğrendim kalbe zarar veriyormuş onu da bıraktım bazen ne yaparsan yap olmuyo uyku dinlenme stres hepsi etkiliyor