efiloskii Merhabalar, 2,5 aylık kızım için hala doğru mamayı bulamadım.. geçmeyen göğüs yaralarımdan dolayı emzirmeyi kesmek zorunda kaldım, içeriği en temiz ve anne sütüne en yakın mama diyorlar doğru mu? Başka araştıran ya da kullananlar var mı?
EslemBosnak efiloskii benimde geçmeyen göğüs yaralarım vardı dogru emzirme tekniği kullandığınızda emin olun ve hem ezirme sonrası sütünüzü sıkıp sürün bana tek iyi gelen bu oldu kremler vs hic biri iyi gelemdi sütüm yaralarımı hemen geçirdi bende arada golden glat kullandım memnunum henüz bir sorun yaşamadım içeriği yine en iyi bu mama sanırım bende çok araştırdım ama şunu okudum hiç bir mama anne sütüne yakın değilmiş anne sütü kadar bağışıklık olarak güçlü değilmiş ama mamaların içinde en iyisi golden goat diye okudum yinede tercih meselesi
efiloskii tarcinlicookie ben de tüm araştırmalarda en iyisi olarak gördüm.. inşallah iyi gelir kızıma teşekkür ederim 🌸
efiloskii EslemBosnak maalesef onu da denedim ama olmadı. Yaklaşık 1 haftadır tek göğüsümde sütüm kesildi hala tam olarak iyileşmedi hala yara…