Ne güzel işte hiç hareket edememesinden iyidir. Koşabiliyo, yürüyor, hareket edebiliyo yani kaldır at bul tak bunları yapması da bir nimet olarak görürseniz yaramaz olmasını pek umursamazsınız. Tv izlesin hiç hareketli olmasın yemek yesin sadece oyuncak bebek mi bu 😅