Zehranur12 Kızlar kızım 6 aylık uyku nedir bilmiyor artık dayanamıyorum sinirden oturup ağladım artık ya aç değil altı temiz ama uyumuyor gündüz benimde işlerim var iki saat salıyorum ya😔
Ozlmyldrm Zehranur12 benimde 2.5 aylık ya aşılardan sonra zaten uyumuyordu şimdi kaç gündür hiç bak hiç uyumuyor. Aklımı yiyeceğim. Uyku damlası vs almıştım doktor tavsiyesi ile içime sinmiyor onu da kullanmak istemiyorum. Ne zaman düzene girecek ne olacak valla umudum kalmadı
ay5k Zehranur12 beni de gece uykuları çok zorluyor gece 1 yada 2 kere uyanan bebeğim 10 defa uyanıyor ve sadece emiyor uyuyor .Yatmadan önce ekstra mamada veriyorum diş sıkıntısı diye düşünüyorum
Busegr blgeblk çok geç yatıyordu akşam 10-11 gibi haliyle geç uyanıp gün içinde doğru düzgün uyumuyordu uyku saatini 9 a çektim en geç 8 de uyanıyor gün içindede 3 er saat arayla uyutuyorum akşam 6 dan sonrada uyutmuyorum
blgeblk Busegr Süper. Peki bunu 6. Ayda mi başladınız uygulamaya biz henüz 4. Ayda ilerliyoruz bende fikir sahibi olayım buradan okuduklarımla
DrkAyz Busegr Uyku saatimiz 8:30 gün içinde artık iki kere uyuyor sabah 10 da uyuyup 11:30 da kalkıyor sonra 3 te uyuyup 4 te kalkıyor 4 ten 8 e kadar uyutmuyorum geceleri 10 kere kalkıyor ve 9 ay 23 günlüğüz 😔
Busegr blgeblk 3. Ayda denemeye başladım ama sonradan çok araştırdım uyku eğitimi için en uygun zaman 5. Ayın sonuymuş 6. Ayda başladım gün içindeki uyku saatlerinde elbet şaşıyoruz ama yatış ve uyanış saatini hep net tuttum Buda gün içindeki uykularına yansıdı
altinayicikinannesi Busegr siz uyku eğitimi de mi verdiniz ayrıca. Anlattıklarınız eğitim değil de saat düzenlemesi yapmış gibisiniz. Nasıl uyuyor pış pış, sallama, kucak bunlar var mı
Busegr altinayicikinannesi hiçbiri yok evet yanlış telafuz etmiş olabilirim kusura bakmayın mamasını içerken uyuya kalıyor yatağına koyuyorum çok nadir karnı toksa kucağıma alıp sırtına pat pat yapıp uyutuyorum
blgeblk altinayicikinannesi Şuan 4 ay 4 günlüğüz ben desteksiz uyutuyorum buraya kadar gelip sonrasında bu düzen değişirmi bir fikriniz var mı.?
Ozlmyldrm yirmiikikasim23 2 ay aşılarından sonra oldu. Devitdi sanırım damla d vitamini onu bıraktık pedia D verdi doktorumuz sonrasında daha katkısız diye