kizlar merhaba kizim 7 ay 1 haftalik. babasi ve ben harici kimsede durmuyor biz odadan cikalim babannesinin kucaginda olsun mesela ciglik kiyamet kopuyor daha onceden yoktu 1 haftadir boyle. asla biyere koyup mama yapmaya gidemiyorum kapidan ciktigim an cok agliyor gozyaslariyla mutfagimda soguk orda onu tutmak istemiyorum koyde yasiyoruz evde dogalgaz yok sobalar var sadece salonda ve yatak odasinda. yani nasil yapicam bilmiyorum o oyle aglarken kiyamiyorum ama ac oldugunu da biliyorum kaliyorum oyle ortada atak ayinda miyiz acaba bilgili anneler yazabilir mi 🌸