Merhaba kızlar bebeğim 5 ay 6 günlük bikacgundur aşırı derecede saçı dökülüyor hiç olmazdi bu kadar hele bugün çok tedirgin oldum heryer üstüm başım saç bezle sildim birsuru saç normal midir doktorları dinliyorum araştırıyorum bu kadarini demiyorlar hiç duymadım kimseden bilen başına gelen var mı korktum