Kızlaaarr basıma geldı rabbım beterınden korusun tum evlatlarımızı , yınede cok şükur . 20 gun once domuz grıbı pozitif cıktı ve havale geçirdi kızım uzun bır surec sonunda şükürler olsun hersey yolunda derken bır anda dun gece yıne atesı cıkmaya basladı bırde kabız 15 gündür belkı 3 defa flan yaptı yapamıyor tum dogal yolları denedık ama olmuyo az önce dr yenıden bı surup verdi ınsallah geçecek, demek ıstedgım kabızlık ates yaparmı ve havale gecıren cocuk her ateslandıgınde havale rıskı yuksekmı aklım cıkıyor en basa donucez dıye bu arada 29 aylık kızım